Wij steunen creativiteit:

Ik heb deze blog ingediend als project bij de website “Wij steunen creativiteit.”  Dat deed ik, omdat deze blog een nichemarkt is, waar ik vooral beter mijn doelgroep wil bereiken en meer lezers wil aantrekken..  Ik kan daarmee een geldprijs mee winnen.

Als ik het geld win, wil ik o.a. een eigen domeinnaam openen, mijn eigen huisstijl maken en ontwerpen, vormingen volgen hoe ik beter een website kan maken, studiedagen volgen rond dit thema, enz…

Wie in mijn project gelooft, kan stemmen via deze link:

http://www.wijsteunencreativiteit.be/project/251

Geef een reactie

