Zelfgeknutseld fotoboek van materiaal uit Creazi

Sinds begin deze maand ben ik met een beelddagboek begonnen.  Dus ik maak elke dag een beeld van de impressie van de dag.  Die kleef ik allemaal in een fotoboek.

Jullie kunnen hier enkele foto’s zien van mijn beelddagboek:

 

Een voorbeeld van me met zo goed als kosteloos materiaal te knutselen.  Wie zin krijgt, gaat naar Creazi en knutselt met afvalmateriaal voor niets.

Zowel bedrijven en particulieren kunnen hun afdankertjes binnenbrengen.  En u toch ook?

Geef een reactie

